Lill-fredag och soff-tips!

Tisdagkväll. Om onsdagar är lill-lördag så måste ju tisdagar vara lill-fredag? Ja så måste det vara. Zeb drar ännu en afton på sig förklädet och in genom dörren skrider våra vina vänner Kristo, Malou, Tobey och Jossie. Tack för att ni förgyllde vår lill-fredag!

På teven har vi nu börjat följa House of Guinness som redan i andra avsnittet fängslade mig. Förutom en historielektion, snygga kläder och duktiga skådisar ser vi även en stor lem och ett gay-tema i familjen. Bänka eder!

Rumpträning & filmtips

Måndag. Nu kör vi! På gymet blir det rump-träning idag och jag små-längtar efter en kommande träningsvärk. Jag försöker vara duktig och gå igenom kroppen från topp till tå och i morgon är det tema ”ben” för att sedan leda det hela går till starten.

Igår såg jag en spännande och intressant film på HBO-max som jag kan rekommendera. Se ”Sinners”! Det är en klurig genre, men skulle man köra en film-analys så har det många bottnar.